Wspólnie pobiliśmy kolejne rekordy!

Wspólnie pobiliśmy kolejne rekordy!

#Lublintożużel!
Wspólnie udało nam się pobić kolejny rekord i udowodnić, że nasze miasto żyje czarnym sportem. Według otrzymanego raportu marketingowego za sezon 2020 sporządzonego przez firmę Sponsoring Insight, zwrot marketingowy Miasta Lublin wyniósł ponad 26 milionów złotych.
Nie byłoby to możliwe bez ogromnego zaangażowania całego środowiska skupionego wokół lubelskiego speedwaya, które stale rośnie. Hitem marketingowym minionego sezonu stali się kibice Motoru, oglądający zmagania naszej drużyny z podniebnego sektora stworzonego przez podnośniki firmy AB TRANS. Inicjatywa ta odbiła się szerokim echem na całym świecie od Australii po Stany Zjednoczone. 
Jako mieszkańcy Lublina, jesteśmy dumni, że o naszym mieście i klubie mówił cały świat. 
Dziękujemy wszystkim, za tak udany sezon.

Sponsor tytularny
Sponsorzy strategiczni
Sponsor główny
Partner główny
Partner motoryzacyjny
MINIŻUŻEL
Sponsor tytularny ORLEN OIL MOTOR LUBLIN