Drodzy Kibice!

Karnety na sezon 2020 zostały sprzedane, a liczba osób zainteresowanych zakupem kilkukrotnie przewyższyła pojemność lubelskiego stadionu. W wyniku tej sytuacji już w pierwszych sekundach od uruchomienia sprzedaży brakowało wolnych miejsc do rezerwacji. Kilkanaście tysięcy osób chciało zakupić karnety w tym samym czasie, a dzięki Eventim.pl proces sprzedaży nie zawiesił się i zachował ciągłość.

Brak podglądu planu stadionu był spowodowany wyłącznie tym, że po wybiciu godziny 20:20 wszystkie miejsca znalazły się w koszykach, zatem zwyczajnie nie było możliwości, aby mógł cokolwiek wyświetlić. W kolejnych minutach plan mógł się pojawić, gdy część rezerwacji nie została opłacona (np. próbowaliście większą grupą kupić karnety i niektórzy zwyczajnie rezygnowali, gdy udało się jednej z osób).

Jeżeli chodzi o brak możliwości wyboru 10 szt. karnetów w ramach jednego zamówienia, to sytuacja wygląda podobnie. Dla części z Was nie było już możliwości nabycia takiej liczby karnetów po kilku sekundach. System z automatu wyszukiwał możliwości przydziału miejsc koło siebie, co oznacza, że jeżeli dostępne były np. 4 miejsca – to tak zostały przydzielone, aby w ramach jednego zamówienia nie były rozproszone po całym stadionie, tylko z kolejnymi numerami. Jeżeli ktoś z Was ma kilka karnetów w różnych sektorach, tzn, że dokonywał kilku zamówień lub wybrał miejsca z planu stadionu.

Karnety zostały sprzedane i to momentalnie. Choć powinniśmy się cieszyć z faktu, że jako pierwszy klub żużlowy na świecie wyprzedaliśmy wszystkie miejsca siedzące w karnetach, to jednak rozumiemy rozgoryczenie tych, którym nie udało się nabyć wejściówki ze względu na ograniczoną pojemność obiektu.

Mając na uwadze zaistniałą sytuację, chcielibyśmy poinformować Was, że przed każdym meczem do sprzedaży będzie trafiać określona pula biletów.

Pragniemy także zdementować wszelkie doniesienia medialne, mówiące o tym jakoby system sprzedaży karnetów zawiódł i jednocześnie prosimy o zaprzestanie dalszego rozpowszechniania takich informacji.